Vilka fånar.

Alltså vilka fånar det finns i vissa idoler, vad tror de? Att de kan sjunga? ngn självinsikt saknar en del, men ändå... i viss mån är det pinsamt. Men dock inte min business. Så varför bryr jag mig?
 Kollade bara lite halvt eftersom min sambos syster ringde o pratade... jag föredrar ju telefon framför teve, sån är jag, babblig som få...

Nej om man skulle ta o kamma ut håret eftersom jag itne gjort det sen duschen... sedan ringa o höra när sambon e på väg hem.Ser fram emot att vi skall ligga i soffan o kika avsnitt ur bevvan-boxen.. som jag fått av honom.
Ngn mer än jag som älskar bevvan?

Nej dags att kamma ut tussarna.

Kommentarer
Postat av: Linda

ja jag tror inte heller jag ska göra vändningsförsök, tycker det verkar läskigt. Min kompis mamma som e Bm sa dessutom att det är väldigt svårt att lyckas på förstagångs föderskor eftersom magen inte är uttänjd sen tidigare...

Nä det gör ju inget om hon kommer tidigare ;.) Man längtar ju så mycket så ju närmre det blir desto bättre.

Du får höra av dig sen och meddela hur det går. Roligt att följa hihi. Ha det bra!

2008-09-11 @ 11:30:38
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0