Weekends.

Jag är en sådan som älskar att åka på weekends till nya städer.
Det är så lagom att komma iväg någon dag då man oftast inte har möjlighet till en veckas ledighet.
Det blir så romantiskt, avslappnande, festligt med god mat och goda drinkar. Och man njuter av varje dag
på ett annat sätt eftersom det inte är så många.
Perfekt iaf. jag och sambon har varit på en hel del weekendes genom åren;
London, Nice, Cannes, Barcelona, Rom.

Nu i höst när man har en liten bebis skulle en tur till london med 1 timmes resväg vara mer än nog, om man nu ens kommer iväg. man vill ju först bekanta sig med denne lille sötnos som inte ligger still i min mage nu.
Det är det viktigaste.



Nice 2007

Kommentarer
Postat av: Patricia

Vi älskar också att åka på weekend. Har faktiskt pratat om att åka iväg i dec men vi får se, nu när man har en liten och så.... =)

2008-09-16 @ 19:14:55
Postat av: Linda

åhh ja en resa är det jag längtar mest efter förutom bebisen såklart. Tänk att få komma iväg och bara slappa ett tag- mys!

Det gick bra hos Bm idag (kanske slipper krångel med snitt och vändning iaf ;.)), du kan läsa inlägget på bloggen så slipper jag ta om det ;.)

Ha det bra!

2008-09-16 @ 19:20:45
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Linda

ja jag tycker jag har känt ett jämnt tickande (som jag antar är hicka) uppe vid revbenen de andra dagarna. Nu idag har jag inte känt av det alls så jag hoppas att det beror på att hon har vänt sig... Ja jag tycker att jag känner fler sammandragningar men som inte gör ont.

2008-09-16 @ 22:22:03
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0