Wintergirl.

När det regnar ute och sådär så blir jag så sugen på att det skall snöa istället. Jag är en snow-sucker. Jag verkligen älskar jul och vinter och allt därtill. Är nästan på gränsen att jag skulle få fnatt och plocka fram julpynt. Men jag väntar nog lite...

Det är nog därflr jag älskar sveriges klimat. Det är så markant mellan de olika årstiderna och det gillar jag. Tröttnar ganska så snabbt på olika temperaturer,  men dock är vintern den som klarar sig böst då det gärna kan vara snö länge och tända ljus mm. I just love it. Någon som älskar snön som jag?

Det är ju int4e så länge tilol december.. 3 månader går nog snabbt!:)





Diggar du vintern?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0