Besök.

För det första: en väldigt trevlig dag med besök gånger två. Först var A här en sväng och vi fikade i eftermiddags och nu ikväll var C här och vi käkade middag och babblade. Hon är så kul och får en alltid så glad, roligaste C, tack för idag tjejer!
Sam var så övertrött nu ikväll, då han bara sovit korta stunder idag, då tar det lite tid innan han kommer till ro. Älskade barn.
Idag åt han biff stroganoff igen, och nu verkar det gå ner bättre. Han var lite skeptisk innan, men nu så... det är som med schlager, det gillas efter några gånger. För visst är det så, att schlager är bäst efter ngngng? Tydligen så med Biffen med;)

För det andra: Jag blir så irriterad! Skulle kolla om mina hudvårdsprodukter innehåller prebener eftersom man tydligen ej skall använda produkter med det i... och tror ni det finns någon innehållsförteckning på min dagkräm ? Nej icke! Och den är från apoteket! Tiktigt kasst tycker jag. Innehållsförteckning skall det ju finnas på allt.. hur vetjg annars om de malt ner en stucken gris i min dagkräm? Hell no... fram med en innehllsförteckning innan jag smetar in den sörjan i mitt face igen! Vad tycker ni, är det inte lite som att köpa grisen i säcken?

jag har blivit dålig på det här med bilder, och det skall fixas så snart jag orkat rensa min bärbara som är så seg nu så det tar evigheter att fixa på den. Ha tålamod gott folk!

Och godnatt! Nu skall jag snart krypa ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0