Dagen.

Känns som man har en klump i magen hela tiden, en klump som får en att tänka på att man inte skall ta någonting förgivet, utan vara glad över varje dag man får må bra och vara frisk, och de nära och kära likaså. Det är verkligen som ett uppvaknande, och man blir lika arg varje gång något sådant orättvist och hemskt händer. Och man bör verkligen värna mer om det man har. Vet inte om det är mensvärk eller olustighet jag känner i magen? Det är nog båda. Sådant här berör mig så hårt, även om jag inte alls var någon nära person. Jag tror jag lever mycket genom andras känslor med, jag lever genom mina egna känslor, och andras och känner så lätt med andra människors känslor också. Nog därför som jag också dras med. Men det är bra med känslor och det är bra med gråt, det rensar själen, och ä ett gott tecken på att man är tacksam över det man har.

Över till dagen. Åkte till köpcentret och skulle hitta dopkläder bland annat. Kom hem med två par jeans, ett par snygga Levisjeans, tighta och ljusa, samt ett par lite halvbaggy typ håliga somriga och lite trashiga, lite för håliga, men tror jag vänjer mig, snygga var de iaf. och så kom jag hem med en klänning, får se om jag behåller den eller hur jag gör.
Älsklingen fick med en massa nya kläder såklart, och storälsklingen hittade med nya snygga jeans och en ny Lyle n Scotttröja. Så vi var nöjda alle tre. :)

Det har varit mycket utflykter och träff med människor i veckan, vi har nog haft full rulle varje dag. varit i stan några gånger. varit och fikat, varit och haft picnik, och träffat andra bebisar. Och deras mammor förstås. Så full rulle, och Sam är helt slut på kvällarna, samt lite svårsövd pga intryck. Men det är kul att man kan  vara ute lite mera nu utan att bulsa på sig alltför mycket och känna att man oroar sig för att Sam fryser.

Nu skall jag ta en ipren mot mensvärken, och invänta sambon som är och fikar. Sedan är det dags att pussa på lillälsklingen och låta honom gå medans vi håller honom, han tycker det är så kul! En mysig söndag helt enkelt.
Sam är så go, och energisk - underbara pojke, du är mitt liv.

Ta vara på varandra!


Kommentarer
Postat av: Jenny - Tvillingmamma till Idalee & Havannah

Hej! Har försökt att skicka mail till dig men får bara tillbaka att det är fel på adressen.

Hoppas du haft en skön dag i solen!

Mvh Jenny

2009-04-26 @ 17:57:51
URL: http://babylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0