Det tar sig.

Snart är renoveringen över, och badrummet börjar ta form. Riktigt skönt skall det bli när allt är på plats och man kan ta en långdusch eller ett riktigt skönt bubbelbad med lite bubbel i ett glas bredvid, det tackar man inte nej till efter såhär mycket stök med grejer överallt som det ju blir när man är mitt uppe i en renovering och bor utan hiss. Men det blir fint och man ät tacksam över att få så mkt hjälp såklart!

Dock märker man att Sam blir uttråkad när han har varit tvungen att vara på mindre yta vissa dagar pga drag från öppna fönster och ngn onödig förkylning är ju ingen hit, dock hostar svärfar ganska så rejält, men jag hoppas att Sam slipper få den smittan det skulle ej vara kul.Men nu går det bra med farfar och Sam igen, stackarn blev så rädd för farfar första gången. Min svärfar e så snäll, han har varit o köpt värta godispåsen åt mig!;:)

Det börjar närma sig för G nu med hennes bebbe, det skall bli så kul när vi är mammalediga båda två i höst och kan umgås en massa, vi klaffar ju så bra så det är så kul att umgås, en del tyckte vi var som systrar på skolan när vi pluggade haha.. Och allt har liksom kommit tillsammans med barn o så kommer det bli så kul och för barnen med såklart. Vi skall ses nästa vecka och babbla bebisar, äta gott och bara umgås, mys!

NU skall jag hjälpa till lite jag med.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0