Gomorron.

Gomorron världen, vilken underbar dag! Säg vart går färden, vart reser vi idag?
Sam sover sin lilla förmiddagstupplur i vagnen efter pyttelite ersättning, han vill inte alls ha mycket vid denna tiden på morgonen. Är era barn med så, att de äter lite vissa mål på dagen? Däremot är gröten godare. Tur att något duger till frukost för lille herrn. :) Nu skall jag försöka få i mig lite frukost, och plocka undan lite samt hinna göra mig vacker, det är nog det jag hinner med nu innan powernapen är över hihi. Men det är inte illa. Det är ungefär det jag behöver hinna.
Igår såg jag äntligen H lille bebis på webbisar, den kikade ut 15 dagar över tiden, puh! Jag lider med henne bara jag hör det, jag som tyckte det var jobbigt med 8 dygn + 1,45 h. :) Men de verkar må bra, skönt det! Grattis!

Idag skall vi iväg till min kompis F ikväll, och nu på dagen har vi inget inplanerat, skall försöka ringa en elektriker så man får den dära dumma tvättmaskinen inkopplad någon gång. Nu står den bara och stirrar på mig med hånfull blick!

Onsdag igen, Sam är nu en vecka äldre, gud vad tiden går snabbt. Minns det som igår när jag låg på förlossningen, ja jag vet att jag tjatar om förlossningen, men det var det häftigaste jag varit med om i hela mitt liv faktiskt. Och underbaraste med när Sam lades upp på bröstet. Wow! Jag har bara bra minnen från min förlossning, visst det gör grymt ont såklart. Men det är inte lätt att föda fram barn heller, men det skall ju kännas!

Trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0