Host host.

Sam har vaknat flera gånger inatt för att han varit så snorig, lille gubben. Det e så svårt när de ej kan snyta sig, och man vill så gärna hjälpa till. Hostan är riktigt dryg med, men bokade in en tid till barnläkaren på torsdag så man har en tid nu innan påsk om inte hostan skulle vara bättre, men det får vi hoppas. Dock är det ju alltid bra att ha en tid nu i dessa förkylningstider, man vet ju aldrig om alla tänker som jag, och då står man där utan tid och får vänta tills efter påsk.
Känner mig även trött som har fått sova kortare stunder från och till inatt, men det e ju såklart när man är van att sova hela natten, mest jobbigt är det ju för Sam som väcks av hostan och så. Men han verkar ej ha någon feber iaf, och är ändå pigg som vanligt om än lite gnälligare då han blir frustrerad av snoret, stackarn.
Nu sover han i vagnen, jag har bullat upp med en kudde så att han halvsitter och sover s¨å att det skall rinna igenom lättare.

Dagen lutar åt lugna aktiviteter, G kommer hit och äter lunch, får se om vi tar en promenad eller ej, allt beror ju på hur Sam mår, och vädret, vill ej ta ut honom om det blåser kallt. Men lite frisk luft är nog bara nyttigt så länge han inte har någon feber.

Nu skall jag ringa lite ärenden, det är alltid någon man skall få tag i, och se om det lyckas bättre idag. Skönt att man numer har en hemtele igen, mobil enbart blev alldeles för dyrt.

Ha en trevlig tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0