Lilleman.

Usch Sam är så snorig och hostig, stackarn. Det blir så jobbigt för honom för han blir så uppjagad av känslan av förkylningen, och då blir det värre med snoret som bara rinner. Jag önskar att jag kunde överta hans förkylning istället.
Nåväl hoppas han slipper den och att den snart är över. Nu sover han iaf med sängändan lite uppåt med böcker under.
Hoppas han f¨år sova några timmar nu och komma till ro, med sömnen läker man ju förkylningen.
Älskade hjärtat!!

Var ute en sväng innan, men trots att jag varit utomhus två gånger idag så glömde jag den tusans filmen som vi hyrde igår, och det är ju inte direkt så att man orkar ta ner vagnen en gång till när man bor utan hiss. Så det får vara tills imorrn, eftersom jag ändå fick mitt csn-återkrav idag så kan jag ju lika gärna lägga på en förseningsavgift på den, det blir ju extra kul. Nejdå, men ni hajjar.

Jag har haft dille på ostbågar ikväll, har man väl börjat så kan man ej sluta, så är det bara... ändå tills det går till en gräns och man känner hur tandraden ser ut som en ostbåge himself, och kroppen känns lika mosig som en veckas gammal båge. Inte härligt, men jag måste erkänna att ostbågar som legat i en halvsluten påse en vecka är som godast, de är liksom seeeeeeega då.

Och en sjuk sak till... för ngn dag sedan läste jag om robinsson i tidningen och tänkte då tanken " tänk om man kommer till ön och så märker man helt plötsligt att man är gravid" shit vad jobbig sits. Och dagen efter står det i tidningen att Linda upptäckte att hon är gravid igen på ön. SHIT, ibland blir mina tankar sådär läskigt Saida-lookalike.

Nej om man skulle knyta sig och joina resten av la familia.

Men först den dära biffiga armen jag pratade om, och nya linnet och inte minst vår vackra och underbara son.
Natti.


Kommentarer
Postat av: gabby

ha ha vilken arm, men det är SNYGGT! vi ses imorgon

2009-04-07 @ 12:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0