Mitt i allt.

Mitt i all sorg vill jag såkart hylla min älskade son på hans 6 månaders dag, och hans käna mormor som fyller år idag.
Stort grattis till er båda!! Och jag har de senaste dagarna känt mig som en dålig mamma, just pga att man känt sig nedstämd och inte riktigt glad, nedstämd och riktigt låg för att vara ärlig. Men mitt i allt så försöker jag vara glad mot Sam, busa med honom och vara som jag brukar, men det är ju klart att han känner av när tårarna rinner. Känslor som jag önskar jag kunde beskriva för honom så han förstod varför jag var i ett mentalt svart hål, och känner mig nedstämd. Men han är för liten för det. Dock hoppas jag att han inte märker så mycket av att vi är ledsna här hemma. Vi gör vårt bästa för att vara som vanligt.  Älskade barn, du är det finaste vi har, vi är så stolta över dig, och det är galet att det är ett halvår sedan du lades på mitt bröst. Galet, jag älskar dig bara mer och mer för varje dag.




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände med Johan?

2009-04-29 @ 22:44:33
Postat av: Emelie

Tack så mycket! Det är verkligen underbart att vara mamma! och det är underbart att ha två bebisar att gosa med, fast dubbelt så mycket jobb... Nätterna är värst, men på dagarna är de små söta änglar som sover sött.

Och jo, det blev en Sam. Så fort han kom ut såg han ut som en Sam, vi provade lite med Jack, men det gick inte. Så vi har en liten Sam och en liten Jolie. Hennes namn satt lite längre in då vi inte kunde bestämma oss helt, men nu är vi nöjda!



Kram

2009-04-30 @ 16:53:05
URL: http://emeliese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0