Säkerhet.

Nu har jag lugnat mig lite från mitt utbrott. Jag blir bara så jäklans arg när folk skall lägga sig i och ha åsikter utan att jag ber om det. Iaf när det gäller oss och vårt barn. Det är vi som är föräldrar och vi vet vad som är bäst för Sam, hon behöver inte hela tiden klaga på att jag ej ammar. Sköt dig själv!

Men nu över till säkerhetsträffen ikväll, vi var 7 bebisar, och familjer. Det var jättetrevligt. Sam pratade och skrattade hela tiden. Gullbebbe! Han pratade även bebisspråket med en nästan lika gammal pojke, de känns mera på samma nivå, de andra är lite yngre, och det märks i denna ålder faktiskt. Det varade en timme, sen efter det så snackade jag med några innan vi vägde Sam, han hade inte ökat sådär mycket, nu ligger han på 9000 gr ganska så exakt. Men så har han ju varit förkyld, och vägrat flaskan ibland. Har ni med varit med om att ert barn ej gått up så mkt vissa perioder? Well så länge han växer och mår bra så tar han nog det han behöver.

Usch jag sitter och äter äcklig korv, det var det enda som var snabbt och smidigt just nu, orkade ej fixa något mera, Älsklingen är ju i Danmark på jobbresa tills imorrn, och eftersom vi var hemma så sent så fick det bli det. Men det märks att man ej har ätit så mycket idag, blev lite värmd stroganoff från igår, lite mackor och detta. Men jag blir mätt, bara äckligt med korv just nu.

Nej nu skall jag kika runt lite på nätet, mysa med katterna, pussa älsklingen gonatt och sen sova.


Kommentarer
Postat av: Linda

usch bry dig bara inte! stackars henne att inte hon har ngt liv , ahh kärringar.

fina bilder på er.

Kram

2009-04-21 @ 22:16:09
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0