Solsolsol.

Gud vilket härligt väder. Tog tag i saxen och klippte av ett par gamla jeans till shorts istället för att fira:)
Nu tar Sam sin powernap och sedan blir det ut i det fina vädret, det är ju ett måste en dag som denna.
Synd bara att elektrikern kanske kommer idag, och de vet man ju aldrig när han kommer, så hela dagen kan bli ett enda pass på honom. Men han får höra av sig när han är på ingång, tänker minsann ej sitta och invänta honom inomhus.
Skall ner och fika i parken sedan på det mysiga stället med vänner! Trevligt.

Grannen kom och predikade igen, att man inte skall använda babysitter nu.
EH nää? Bara för att jag har den i lägenheten betyder det inte att jag använder den.
Och för det första så vad vet hon om vad jag använder och inte?
Sam väger 9 kg och det är en maxgräns på 12 kg i babysittrar, så han kan visst använda den om han velat.
Men eftersom han reser sig upp så har jag inte honom i den då den ej är säker.
Jag bara stör mig på att hon håller på att läxa upp mig. Herregud, jag vet nog bra mycket mer än henne om dagens babyprylar, jobbar ju för tusan i en bebisbutik och vet allt om de prylarna man säljer där. Så fuck off kärring. är riktigt less på henne nu!

Nej låt inte henne förstöra min dag!
Nu vaknar snart älsklingen, då får vi se vad dagen har att erbjuda!


Äntligen tvättmaskin hemma, vilket innebär att min favviströja kan tvättas snabbt och slippas att väntas på en vecka innan jag kan ha den igen! Sommarkänslor ger den mig!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Linda

gött med tvättmaskin ja. känns nästan som ett måste med barn.

vad somrig du e i den gula tischan och avklippta jeans ;.)

Kramiz

2009-04-25 @ 23:18:10
URL: http://familyspace.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0