Stighelmer.

Var ju som sagt i Globencity innan och kikade bland annat på skor. Sneakers. Jag vill ha ngt mera som jag kan varva conversen till. Jag älskar dem, men ni förstår, man kan ju ha många älsklingar i skostället eller hur?
Hittade ett par Lacoste som både jag och sambon tyckte var fina. Han erbjöd sig tom att betala några hundralappar på dem, de kostade närmare 1000 spänn, men jag tyckte inte de var så sköna så jag avstod, måste kolla på flera ställen, en vacker dag kanske jag hittar de perfekta skorna. Det var iaf lite pinsamt, jag skulle testa skon, och ser att jag råkar ha ett litet hål i strumpan nästan så lilletån kikar ut, haha. Jag som är så noggrann med att kasera strumpisarna när de är sådära. Men men, kände mig som StigHelmer när han skall gå på flyget till Mallis, haha. Kankse inte lika stort hål, men ungefär den känslan, fast utan fotsvett då förstås. ;)

Nej nu skall jag lägga mig och kika i Mama, sen skall vi somn tätt intill, båda är trötta!
Gonatt kära ni!

Hur fin är inte denna kudde från afroart då? Jättefin i ett barnrum, får se när jag spejat klart över hur vi vill inreda Sams rum, får se om kudde passar in då eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0