Tisdag.

Älsklingen ligger här i mitt knä och sover, och jag sitter med vått nytvättat hår som jag borde föna och fixa till nu medans sam sover. Men istället sitter man här och latar sig, typiskt mig. Nå stiger man upp vid halv sju varje morgon får man faktiskt lata sig lite på dagen, eller hur`?
Vi har en lugn och skön inomhusdag, vi skall ju på utbildningen ikväll, så då kan vi ta en promenad i samband med det då istället, det blir bra de!
Idag har sam sin plastisock- äppellund på sig, den var ju så stor när jag fick hem den så den har fått vänta någon vecka i garderoben, nu är den ganska lagom i längden, men lite tight, men inte så den sitter åt eller så såklart! Finaste äppelpojken:)
På tal om äpplen, när jag o sambon satt och kikade dopklänning igår så fanns det vissa med broderade äpple på, tycker inte det passar på dop iaf, vi vill ha den enkel, vit och traditionell. Hittade en bra sida så nu är den äntligen beställd. örjade få lite smått panik, det hade ej varit kul att stå utan när det är dax.
Har nog även hittat en söt klänning till mig som jag skall ha. Var först inne på fina stuprörsjeans, ett fint linne, kofta och ballerinas, men har nog ångrat mig och kör på klänning istället. Vad tror ni om denna`?



Tyckte det var så fint upptill, och ganska så enkel men ändå fin färg. Får åka och prova den när älsklingen kommer hem.
Imorrn skall vi till en gammal pluggkompis som bor här i närheten och fika. Vi har ej träffats på en evighet och hon har inte träffat vår stjärna sam ännu. Så det skall bli trevligt! Nej om man skulle fixa sig kanske?Just nu ser jag ut som en misslyckad dreadlockfrisyr i håret.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Din blogg var oxå jätte fin=) Ja det är helt underbart att vara mamma!!! Hur känns det sj då?

2009-04-21 @ 14:24:32
URL: http://mammastheo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0