ute med snor?

V i var ute och gick, men när vi kommit en bit från där vi bor ville sam inte längre vara i vagnen så jag fick bära honom en bit.
Han har ju hosta och är snorig, tror ni det är ngn fara att han var uppe utan vindskydd?
Inte för att det blåste ngt mycket men lite småkall om händerna blev han ju, dock är kroppen varm, vad tror ni?
Är med lite i valet och kvalet om jag skall besöka läkaren imorrn eller ej, om han verkar som vanligt o ej får feber så behövs det kanske inte?

Man märker hur glad man blir av solen, det är helt otroligt att den äntligen kom, hoppas den stannar med.
I helgen kommer mina föräldrar, undrar vad vi skall hitta på? Bara njuta av sällskapet, äta god mat och ta promenader kanske? Det är så skönt att bara vara. kanske spela lite sällskapsspel med. Skönt oavsett. Beror lite på om Sam slutat snora eller inte.

Imorrn kommer G hit, då skall vi ta en promenad, äta gott från fiskdelin och tjattra. Och mysa med Sam såklart. Får se hur det blir med barnläkaren, barnförkylningar är väl ganska dryga och stannar gärna ett tag eller?

Nu skall jag gosa med min älskling, sen blir det mat och snart kommer pappa/storälsklingen hem! Det gillas!!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Tycker de alltid frågar efter allmän tillståndet hos småbarn. Är de inte slöa och medtagna brukar de tycka att man ska avvakta. Jag tror ocskå att det kan ta ett tag innan det ger med sig på de små.

Men ett samtal till sjukrådgivningen kanske inte skulle skada =) De kan ju ge råd, tips och kugna en. Själv är jag nog stammis där nu ;o)

Hoppas Sam blir frisk snart!

2009-04-06 @ 17:12:39
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0