Wow.

Det är äntligen vårvärme i vårt land! underbart. Man blir så glad och det är en skam att jag inte tagit mig ut ännu, men jag skulle på och montera sittvagnen men det gick ej som jag ville, s det slutade med att ligdelen är tillbaka, men jag har satt en kudde som stöd så vi skall gå ut när Sam vaknat och då kan han ändå halvsitta i vagnen och titta sig omkring, det tror jag han gillar. Vi skulle åkt till Eskilstuna men kom ej iväg i tid, och Sam är lite hostig så vi håller oss här hemma.
Han har som lite slemmig hosta, som att han vill hosta upp lite slem, någon som har tips på om man kan göra ngt för att lösa slemmet? Typ varmt vatten eller?

nej nu skall vi snart ut i det fina vädret. Cant Wait!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0