Bebisdag.

Åkte ganska tidigt till sjön i förmiddags och badade fötterna, och lekte. Det är mys att denna härliga sjö ligger så nära oss. Konstigt jag ej upptäckt det tidigare bara haha. Perfekt för barnen att leka där och för oss att njuta av skugga, ja läs skugga, är solallergisk nu, orkar ej vara i solen.. och speciellt inte när jag glömt solbrillorna hemma. Skuggan är skönast helt enkelt, sen kan man ju ändra sig. Jag är ju inte den som är den ;)

Gick med hem till en vän och lunchade och bebisarna lekte, Sam klättrade i deras trappa och var alltmänt bus-glad, som han nästan alltid är. Han har en himlans röstresurs och hörs överallt, han är nog lik mamma tror ja:P Sötaste!  Man träffar alltid på någon man känner nere vid den sjön.

Sen när vi begav oss hemåt vid halv fyra, så hojta en annan vän på oss och vi gick dit en sväng och umgicks innan det börja mullra och det kändes som att regn och åska var på intåg, bäst att skynda hem då. och hem hann vi innan det lite senare åskade och mullrade och regnade rejält.

En dag full av äventyr ( som de allra flesta) fortsatte hemma med bus i bollhavet och allt annat man kan hitta på, typ ställa sig överallt och sådant. (Undrar just hur många steg jag tar varje dag?) Bara på kort tid har Sam lärt sig så mycket, en helt ny värld har öppnat sig, underbart.

Kvällen avslutade jag med en sväng på köpcentret där jag köpte en fejk-skinnjacka till Sam och en mysig stickad tröja, jättesött! Jag har med en sådan fejk så vi kommer se likadana ut i höst, bara Conversen som fattas.. men de kommer att komma :) När jag får lite tid över så skall även ett par jeans, en snygg sjal jag hittade, en ny kjol, tunika och ett par snygga skor jag hittade komma hem till mig... men tar det en lördag när jag hinner. Ingen brådska ju.

BIlder kommer när jag orkar ladda upp dem.
NU skall vi mysa och njuta av kvällens timmar innan det är dags för sängen. Fatta imorrn är det fredagsmys igen! Gud vad veckorna rullar på snabbt.

Åh tänk om man bodde närmare sin familj, mamma, pappa, brorsa då hade man lätt gått dit på en brunch nu i helgen, men så drygt att Sverige är så långt ibland, eller ganska så ofta faktiskt.

Nattie.

Kommentarer
Postat av: CATTA

hej tjejen kan du inte lägga upp bilder på de du köpt. lite roligare.!



hoppas allt är bra annars. pöös catta

2009-08-14 @ 07:43:21
URL: http://http.www.tripsie.blogg.se/
Postat av: Malin-mamma till Sam

Catta: Absolut bilder kommer!

2009-08-14 @ 10:21:19
URL: http://malinsmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0