Busy.

Lite lågvarv på bloggen. Har besök av min käre bror och hans kära flickvän, och vi har ju massa annat för oss än att sitta vid datorn såklart. Igår var vi tex på stan allesammans och strosade, käkade sushi och shoppade! Hittade grymt coola jeans till Sam, med hängslen på som liksom skall hänga ner lite coolt. och en fin tröja till, matchande såklart. Denna bebis är bortskämd, det vågar jag till och med erkänna nu, men det är ju SÅ kul. Sen att brorsan med flickvän hade med sig en tröja de köpt, jättesöt, och en duns med kläder från mormor och morfar, body, strumpor och mössa från Villervalla, jättefina färger! Sen ett par snickarbyxeshort med t-shirt också. Jättefina saker och han är SÅ söt i allt man tar på honom! Tack fina rara! Och tack för inredningsprylen till mamsen och papsen i familjen med!

Så som ni förstår, a lot of things to do. idag blir det nog slottsbesök med massa god fika och promenad, samt lite andra utflykter... och jag är jäklans sugen på att hyra: Män som hatar kvinnor, är den bra? Och det är ju FREDAGSMYS rent allmänt! Älskar fredagar!

Sam sover och vi försöker komma i ordning här. 


Trevlig fredag.

Kommentarer
Postat av: Pling

Hej vännen! Är ju så himla dålig på att kommentera, så jag tänkte öka din bloggmotivation med ett litet inlägg. Jag säger bara: Hyr filmen! Den är grym! Lite otäck på vissa ställen, men helt klart sevärd. Snart kommer ju nästa film med så då måste ni ju först ha sett denna. Ha det gott och hoppas ni får en mysfredag! Kramar

2009-08-28 @ 17:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0