Coola höstkläder.

Tänkte jag skulle visa vilka kläder jag bl.a köpte till Sam igår. Skall förutom dessa leta efter en svart/vit rutig scarfes och converse, men någon som vet vart man kan hitta sådana scarfes till bebisar så hojta! Tror det kommer bli riktigt nice iaf.

Det vart lite för varmt att klä på Sam kläderna så jag knyckte bilderna från hemsidan istället. Men ni får ju iaf se, shysst va?

Har varit ute några timmar i parken med granntjejen och sedan mötte vi upp en annan bebis. Så nu var Sam så trött att jag passade på att gå in och sitta ner en stund och få lite undanstökat. Han sov ju bara 40 min i förmiddags så då hann jag bara lite. Sam brukar ju sova iaf minst 1h gärna 1,5. 

Sitter och funderar på om vi skall äta kräftor ikväll? Det är ju så himlans gott!

 


Kommentarer
Postat av: Elin

det är ju såååååå god!! perfekt med sirapen i botten också så att det verkligen blir sådär knäckigt segt =P

2009-08-14 @ 21:03:27
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Linda

Gud va coola kläder =)



Och tack så jättemycke =). Som jag längtar efter den lill* hihi

2009-08-14 @ 21:20:34
URL: http://chaos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0