Herregud.

Satan var irriterad jag är. Vart till lekparken med en annan tjej med bebis nyss, och vad hittar jag inte i sandlådan, om inte en NÅL! fatta En NÅL!! Vad är det för idioter som lägger nålar där barnen leker? Det är ju så lätt att de bara stoppar in sand i munnen och tuggar på som vanligt. Jag blev så arg att jag nästan kokar. Sist blev jag sur på att det låg fimpar, men det kan jag mera ta även om jag absolut inte tycker det hör hemma i en sandlåda. Och det har absolut ingenting att göra med att jag har ngt emot rökare (då jag själv varit en feströkare och tycker det luktar gott ibland) för något år sedan, men det hör inte hemma bland barn. Men en nål... tja jag skall inte säga något mera än att jag är jäkligt förbannad. Man tror att barnen skall få leka fritt i sandlådan och få smaka på lite sand, men tydligen är det nappen i nu som gäller.

Nu tänkte jag iaf fixa iordning käk till min älskling och mig, och vi skall ha vår mysiga matstund så fort Sam vaknat. Det är alltid lika mysigt att sitta ner och äta ihop. Sam vill ju helst äta själv, iaf brödet med accepterar ju såklart att jag matar fortfarande vilket ju är skonsamt för kökets ordning. :P

Ingen bebis ännu för min vän, men de är iaf inne.. och det är man ju bara för att föda barn! Wohooo, jag blir så salig. För mig var det den bästa dagen i mitt liv - den dagen Sam föddes. Men det tycker nog alla som är föräldrar. Och det är samma sak där, man kan inte förstå en sådan känsla om man inte har egna barn. Det är sådant som man förstår när man själv är i den sitsen.

Trevlig tisdag på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0