Höstkläder on its way.

Nu är lite höstkläder hemklickade, blev bland annat en cardigan, två bastoppar, leggings, en bh utan band, och min favvisklänning. En bra början till höstgarderoben iaf. Man får ta lite i taget. Kommer behöva ett par pumps med och ett par stövlar samt en jacka så är jag hemma. Men som sagt, ingen hets.

Har även begärd fp nu, i tid - för en gångs skull. Jag glömmer helt enkelt bort att beställa fp ibland. Och de gillar ju skarpt att man vill ha någa dagar för sent. NOT!

Nu skall jag fortsätta att gotta ner mig i soffan framför min fina stora grabb. Min lilla grabb ligger och sussar så sött sedan flera timmar tillbaka! <3

Trevlig kväll!

Litet smakprov av det jag beställt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0