Kväll.

Var iväg och fick datorn fixad sa dem. Men kommer hem och den var inte alls fixad, snarare sämre, nu är det typ en blå ruta och all verkar åt skogen. Jag har haft datorn 3 veckor för att vara exakt, skall man behöva svära över datorn redan efter så kort tid? Skall åka dit igen, och nästan kräva att de byter ut den. Han på supporten sa att det var ett måndagsexemplar och att någon satt minneskortet bak i fel ordning, well det är väl okej, men en fungerande dator skall jag ha. Så när jag kan åka dit igen då får de allt fixa en ny. 

Nu skall jag kolla till min sovande skönhet och sätta mig i soffan och glömma att jag har en trasig dator. Jäkla elektronik.

Imorrn blir det nya spännande äventyr, om allt är lugnt!

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0