Loppis är visst poppis.

Åkte iväg hela familjen för att sälja på loppis i förmiddags. Eller jag skulle sälja och sambon och Sam skulle hitta på andra kuligheter under tiden, inte så bra med en bebis på loppis i 4 timmar, kan bli lite väl enformigt kanske?:)
Men jag hamnade bredvid två tjejer som var trevliga så vi babblade mellan kunderna och tiden gick hyffsat snabbt.

Vi rensade ut en del, men kunde tagit med oss hur mycket mer som helst, för vi fick sålt en hel del och det blev en bra slant. :) Det tackar vi för! Samt att det var faktiskt riktigt kul. Jag är ju ingen person som springer på loppis direkt, och kommer inte bli heller, men att sälja sådant som man ändå tänkt kasta och tjäna en slant på det. Tja, det tänker vi göra om!

Nu har vi varit ute på en promenad hela familjen ikväll, det är så mys väder på kvällarna, och vi var tvungna att ta turen förbi ankorna och ge bröd, det är så mys och Sam tycker det är kul. Såg en söt Cavalier hund där med, han vägde 20 kg och är rejält stor, inte kan man tro att han är renrasig, men söt var han och Sam fick klappa honom. Han älskar ju djur!

Nej nu skall vi äta lite gott, Älsklingen somnade precis, och snart börjar Poirot! 
Hela dagarna går i stort sett ut på att mysa, först familjemys, sedan föräldramys när älsklingen sover.
Livet är bra härligt! Jag älskar det!

Fick en tröja av granntjejerna på loppis som jag kikade på från helena Christensen och fyndade ett snyggt skärp för 5 spänn!:)



Gillade detaljen med kanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0