Madonna.

Nyss kommit hem grån en tjejhelg i göteborg. Jag åkte med vänner ner igår och mötte upp min sambos söta syster. Så vi har gjort stan, stressat runt i affärer, och ätit gott, haft massa kul tjejmys och varit på en bra konsert igårkväll. Det var jättekul att komma iväg, även om man såklart saknat sam och sambo, men det är ju kul för dem med lite egentid med, de har ju haft jättekul här hemma med massa äventyr så att jag varit borta tror jag inte Sam märkt så mycket av. Hihi.

Idag är jag tröttis, somnade ju sent och igår var det full rulle från morgon till kväll med allt vad det innebär, sedan upp ganska tidigt idag för att åka hem. Men vi har hunnit med det som var målet, dvs lite shopping och, god mat, goda drinkar, en bra konsert och lite tjejkul. Perfekt. Men nu är det såklart supermysig att vara hemma. Och Sam är busig han med och klättrar på allt. Han sov i vagnen efter en promenad med pappa när jag kom hem, och nu efter lite mellis skall vi leka och mysa medans pappa är på jobbet några timmar.  Ikväll blir det familjemys. Men nu skall jag mysa ikapp mina timmar med Sam. :)

 

Överväger lite att sluta blogga, har liksom tappat lusten. vet ej om det har med årstiden att göra, eller helt enkelt för att man har mycket mera vettiga saker nu, läs barn och familj att ägna sig åt. DÅ är det lätt att man ej har lust. Vi får se. Men så ni vet hur det ligger till. Ville dock kika in och berätta om en mysig tjejhelg och nu åter till min underbara son.


Kommentarer
Postat av: LindA

NEJ sluta inte! Jag vill läsa din blogg jue.

åh så avis jag e på dig att du såg madonna, vill också!

kram

2009-08-11 @ 12:21:58
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma och Gravid

Hej.

Sorry för mitts ena svar, var iväg på en mini semester så hann inte innan =)

Klänningen är från Gina Tricot.



Vad läser jag nu, ska du sluta. Men din blogg e ju mysig ..är säkert bara årstiden som spökar på dig. Hoppas du blir kvar iaf.

Sto kram

2009-08-11 @ 20:29:40
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0