Menyn.

Det står hemmagjord pizza, och en snart färdigbakad kladdkaka på menyn här ikväll. Jag hoppas jag får till kläddet denna gången, det brukar inte vara min starka sida. Nu inväntas sambon sedan skall det mumsas! Yammie!

Dagen har varit full av bus, först med granntjejen, sedan med en annan bebis. Och sedan mest av allt hemma tror jag. Imorse när jag skulle snabbt lämna en sak i ett annat rum kommer jag in och ser att Sam ställt sig upp mot bordet, och han gjorde det inte bara en gång idag. Puh, överallt hela tiden. Det är så sött, han ser så stolt ut! Vår älskade pojke!!!

 

Nu pizza!


Kommentarer
Postat av: Elin

blidde de nå gott då?

2009-08-14 @ 23:34:56
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh kladdkaka. Vore nått till frukost. MM!

Bf är 9:e februari. Så det är hela 177 dagar kvar haha. För länge =)

2009-08-15 @ 09:04:25
URL: http://chaos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0