Paljett är rätt.

Hittade en gammal trasa i garderoben som ju är nice. Fick dessutom en känsla av när jag hade på den senaste (tror jag) det var den 3/10 17 dagar innan bf och jag var på väg på tjejmiddag med kompisar! Då fylldes dock klänningen ut MYCKET vackrare än vad den gör nu! Då bodde ju vår älskade prins i magen! Och hela min hy och hår strålade mycket bättre då. Nu är min hy kaos, men man kan ju inte få allt;)

Gravid är rena mirakelkuren mot hyn. Men att vara mamma är rena mirakelkuren mot själen och livet.

Nu matdags för mig innan det är dags för Sam att vakna och äta lunch. Sen blir det bebisdate med en veteranbebis vars mamma jag lärde känna tidigt i graviditeten! :)

Förresten, sa jag att jag egentligen är grymt LESS på att blogga?`Att jag överhuvudtaget skriver så gott som varje dag, är ett under. Men det beror nog mest på att det är fler som kommenterar nu, det gör det hela LITE roligare.

Trevlig torsdag!






Kommentarer
Postat av: Mindy

God eftermiddag..Man tackar för grattis hälsningen till min bebis i magen.allt bra med dig? var ett tag sedan.kram kram

2009-08-20 @ 13:09:50
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja den toppen var sjukt snygg :)

2009-08-20 @ 15:17:38
URL: http://angelfalls.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Kikar förbi o tipsar dig som redan tävlar hos mig - jätteskoj, att jag nu startat ännu en kulig en..en med chans att vinna presentkort + fraktfritt från en jättebraig leksaksbutik!



Ha en finfin kväll!



Kram

2009-08-20 @ 16:02:16
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0