Pluttis.

Sam är en riktig sötnos! Han härjar verkligen runt som en tok här inne på dagarna, kryper snabbt so tusan och när jag liksom låtsas kryp-jaga honom så blir han superbusig och skyndar sig så jag skall jaga honom! Han tycker det är jättekul! Verkligen fullt ös! Och han älskar glass, han fick smaka lite av mig idag och hans mun blir lika stor som hela honom när han visar att han vill ha!! Sötaste!
Lekparken var det idag och härjade, men det känns att det börjar bli höst minsann. Tur jag köpte nya skor, en kofta och en klänning i helgen så jag har utökat garderoben lite. Dock blev det mest nytt till Sam. Förutom allt han fått av mormor och morfar  och morbror med flickvän så har han fått nya vantar, ett par jeans och mössor, scarfes jeans med hängslen, tröjor mm. Så även hans höstgarderob är utökad!
Vi var ju hela familjen på köpcentrat igår och det bästa av allt var när vi var i lekparken, Sam älskar verkligen grus!
Idag stod han själv några sekunder utan att tänka på det!<3
Sötaste lockarna! I den fina bodyn från mormor och morfar.
NU tackar jag för mig, mysdags i soffan med te och sambo. Och kisarna förstås.
Kul att ni kommenterar mer flitigt nu, man skulle kunna tro att ni vill se mig blogga me

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hej, mysig blogg!



Spana gärna in tävlingen som jag har i min blogg som avslutar inom någon dag!



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram!

2009-09-01 @ 09:31:12
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Åh jag tycker det är så SVÅRT.

Jag vet inte ens vad jag ska skriva .. jag tänker vänta och se lite vad som händer.

Men självklart är jag orolig inför själva influensan, mest för barnen och mig själv då som gravid.

Jag har väl tänkt vaccinera mig iaf och pappa J lär ju också.. i hopp om att skydda barnen lite extra.

Hur känner ni inför vaccinationen?

2009-09-01 @ 22:36:36
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Linda

jag e inte så rädd för svininfluensan faktiskt. kanske e lite för naiv men jag brukar inte stirra upp mig för sånt. som sagt många dör i den vanliga influensan också... men jag tänker på att tvätta händerna ofta och tar handsprit om vi är ute och reser.

kram

2009-09-01 @ 22:38:24
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0