Robot beställd.

Upd: Tog beslutet att beställa robottyget iaf, det kommer bli riktigt snyggt tror jag, bara jag lyckas med symaskinen med. Men har ju lovat få hjälp av en vän, eller jag skall ju själv sy såklart, men kan ju fråga henne om det skulle behövas. Jag tror det kommer bli great. Och skulle jag snålat och valt ett annat billigare tyg så skulle jag bara ångra mig. Det är ju bra tyg Mairo så är det bara, så jag hoppas de blir bra.

Har varit ute på en liten utflykt. Och nu skall jag fixa lite. 

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Här är allt bra. Hoppas allt är bra med er med?

Nee, jag är nog inte så rädd för influensan och har inte hört nått om den på dagis heller. Hoppas det blir en lugn höst med influensan och alla andra sjukdomar också!

Kram.

2009-08-17 @ 22:36:22
URL: http://lini07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0