Rött.

Som ni kanske ser på bilderna nedan är jag en aning röd på bröstet och armarna. Attans att jag glömde sf, tänkte inte alls på det som jag annars är jätteordentlig med. har absolut respekt för solen och det är inte värt att bli superbrun som när man var yngre och skippa solskyddet. ja när jag var yngre stekte jag mig som aldrig förr, kunde ligga flera timmar och brände mig aldrig. Det märks att ozonlagret tunnats ut rejält. Så jag skall icke glömma solskydd igen. Får nästan lite ångest över sådant slarv.

Nu har vi avslutat en mysig kväll och tänkte avsluta med ännu mysigare sömn. Jag älskar att sova, tur att Sam också alltid varit duktig på att sova. Det är vad jag förstår inte alla barn som sover så bra om nätterna, och det är jag, sömntutan evigt tacksam för.

Nu säger jag gonatt!

Kommentarer
Postat av: kristin

hej hej igen :) nej jag bor inte i malmö, bor betydligt mer norrut närmare bestämt i uppsala. ha en bra dag!

2009-08-03 @ 10:27:47
URL: http://sunshinyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0