Sötbebbe!

Det finns väl inget mysigare än bebismys och bebishull. Jag älskar att mysa hela familjen, när Sam kommer över till oss på morgonkvisten och ligger mellan oss och myser, då sover man som bäst! Mys!
Man märker att det är full action hela dagarna för Sam slocknar som en stock vid vällingen innan 20. Idag var det väl vid 19.45. Var nyss inne och kikade till honom, och han låg så mysigt. Man vill bara pussa på honom, men vill ju ej riskera att väcka honom. Sötnosen! Vi har ju haft en spontan bebisträff idag med, fick ett mess om en förfrågan och jag är ju inte sen... så fyra bebisar och fyra mammor en massa timmar med kackel och bus! Me like! Men man är verkligen helt slut efteråt. Speciellt när man har en rumningsbenägen lillgrabb som gärna kryper iväg på äventyr lite då och då! När han ej leker med de andras leksaker förstås. Han skall smaka på allt som kommer i hans väg! :) Det är verkligen kul att se bebisarna brottas och leka med varandra.
Efter flera timmars bus så gick vi några stycken och skulle handla FREDAGSMYS-tillbehör. Det vill säga, brieost och ostbågar samt plockgodis.. och då barnmat och bröd mm. Tog självbetjäningskassan för den går ju alltid snabbast. Jo om det inte vore för att min apparat tjorvade sig i sista plinget så jag fick stå där ett bra tag och få hjälp, innan jag fick gå till kassan och betala. Sam som sov en stund vaknade, men låg lugnt i vagnen och spanade på vad mamma gjorde.

Nej nu är det fortsatt fredagsmys, men ensam utan storälsklingen som jobbar kväll. Stackars hans om jobbar, och stackars mig som får ha fredagsmys utan honom ikväll.  Önskar er en trevlig fredagskväll!



Se de mysiga låren!! Kärlek!



Bebishull a la älskling!!



Sötis står på tårna!

Kommentarer
Postat av: m

Vilken söt bild på foten! Vilken rolig idé på kort...ska oxå försöka!

2009-08-24 @ 19:56:42
Postat av: Fru Evelina

hihi gulleplutten =)!

2009-08-25 @ 12:32:27
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0