Sovstund.

Somnade tätt intill Sam på hans sovstund nu precis, det var så mysigt att jag vägrade gå upp och städa som jag egentligen borde ha gjort. Men när han lägger armen upp över en så kan man inte annat än vilja ligga kvar såklart. Älskade!
vaknade nu 2 timmar senare, puh vi måste ha varit trötta av v'ärmen.

Åkte ju till sjön med A och W innan och babblade och myste. Det är ju rejält varmt men vi höll oss såklart i skuggan och gud vad jag tycker det är skönt med skugga. Tog oss sedan hem och åt, jag beställde en burgare med hem som jag knappt ens åt, vart egentligen inte sugen, ekonomiskt värre. Och nu sitter Sam här och babblar, han har lärt sig att från sitt ålande tillstånd backa bakåt och sätta sig upp, vilket smart knep, och han sätter sig lite varstans, sötisen. Det ser så sött ut där han sitter och sedan babblar han som en tok med. Haha. Babbel babbel.

Nej nu från det mysiga till något jag blev totalt vansinnig över tidigare, hankatten kissade ¨på mina kläder som hade ramlat ner i badrummet. Jag såg när han reste sig och märkte direkt att det var något han gjort, jag blev tokig och jagade ifatt honom och tog inom där han kissat och visade honom att det fan inte är okej. Märkte att han skämdes efteråt, och man får såklart ångest när man säger till så, men jag måste,för det är fan inte okej att kissa inne. Satans vad arg jag var, men nu har det lagt sig, så det var skönt med en sådan mysig tupplur.

Nu skall vi ta itu med det vi skall.

Kommentarer
Postat av: Linda

ja det e ju sååå härligt att få somna så.

fy fasiken när de pissar inne och på ens kläder. grrr. bara de inte fprtsätter....

kramar från norrland

2009-08-03 @ 17:13:57
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Erika - Miliam & Miltons mamma <3

Tack tack :D

Hur gammal är din gossE? :)

2009-08-03 @ 22:12:56
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0