Upp, jag ska upp!

Sam klättrar ju som sagt på allt. Och han har en riktigt god egenskap vad gäller detta klättrande, han är envis. Och ger sig inte förräns han verkligen tagit sig upp oavsett vart det är någonstans han klättrar,det kan ju vara de mest kluriga ställen han får för sig att ta sig upp på. 

Idag kom tyget med robotar, och jag har lånat hem symaskinen av vänninan då hon blev upptagen, lite läskigt att klara allt på egen hand med ett så dyrt tyg, men jag får prova med ett gammalt lakan först eller något. Det skall nog bli fint till slut.

Dagen har varit nice, bebisträff i parken med 5 bebisar och 5 mammor totalt. Riktigt roligt och allra mest för bebisarna såklart som härjade omkring. Sam stod tom själv utan stöd för någon sekund! :)

Nu skall jag umgås med sambon, Sam sover sött.


trevlig onsdag ( onsdagar är magiska för mig, för på en onsdag föddes Sam)

,


,

Kommentarer
Postat av: Jonetta - Mamma till Emilia -07 och Emma -08.

oj Sam har blvit en stor kille :)

han e så galet SÖT!

Emma klättrar oxå ÖVERALLT, på dom knasigaste ställena, hon står oxå själv ibland för några sek.

så roligt att se dom lära sig..

ha en trevlig dag!

2009-08-20 @ 06:25:54
URL: http://mammajonetta.blogspot.com
Postat av: ROSAMARTINA

Hej Malin :)

Hoppas allt är bra med dig och att du trivs med din nya design!

Väntar dock fortfarande på pengarna som skulle vart inne förra veckan. Vore bra om du satte in dem :)

Ha en skön dag, med förhoppningsvis lite sol :D

2009-08-20 @ 08:21:05
URL: http://rosamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0