Vink.

Har en nerv ikläm i ryggen, det är drygt kan jag säga. Men annars mår jag bra. Lite trött efter en intensiv men rolig dag. Sam är verkligen i farten. Nu sedan några dagar ställer han sig upp själv mot bord och stolar. Och står stabilt faktiskt. Han stod tom några sekunder själv igår när jag släppte honom. Stora killen! Jag vet inte om det är medvetet eller inte men han har även lärt sig vinka, som när pappa skulle till jobbet så vinkade han, det känns inte som en tillfällighet inte. Älskling.

Det händer så mycket hela tiden, och idag tog han sina första krypsteg med, men sedan lade han sig tillbaka i sin ställning, ålen som jag kallar den. ;) Han är snabb som tusan, nästan snabbare än pappa när ahn kör brumbilen.

Köpte en till pool, en större men jag har ej orkat blåsa upp den ännu, det kräver ju sin karl och eftersom min karl inte är hemma nu utan på jobbet ikväll så får den snällt vänta med uppblåsning tills imorrn.

Nu skall jag nog faktiskt hälsa på John Blund. Är tröttis idag.

 

Bara mysa lite med katterna först. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0