Award.

Åh vad söt Nina är som skickade denna Award till mig!



Och med den skall man berätta 10 saker om sig själv. Oj oj, törs ni?

Jag går alltid på K-brunnar om jag ser en.

Jag måste kolla till spisen 98 gånger typ innan jag sover för kvällen.

Jag är beroende av handsprit.

Jag avskyr tidiga mornar.

Jag måste använda tops i örat varje dag, beroende!

Jag är nöjd med mig själv och hur jag ser ut. Förutom dåliga hårdagar och finnar på hakan.

Jag älskar att handla barnkläder och saker till Sam.

Jag är galet nyfiken.

Jag blir sur på människor som går för sakta framför mig när jag har bråttom.

Jag är väldigt emotionell och har blivit ännu mer sedan jag fick den finaste pojken i världen att älska.

 

Jag utmanar: Anna Elin Anneli


Kommentarer
Postat av: Annah - blivande tvåbarnsmamma

TAck!

ser att vi är rätt lika på vissa grejer :)

Har fått denna award tidigare, men är så svårt att komma på 10saker, ska försöka få till något sen :)

2009-12-16 @ 11:59:58
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0