Den pyssliga hemmafrun.

Sam har sovit lite över 2 h nu, så vi har både hunnit med en promenad på en timme då jag även hann med 2 samtal. och sedan fortsatt sovning på balkongen och jag hann med att fixa klart med tyger till prinsens rum, perfekt. och snart börjar det väl bli dags att ta in vagnen, det är ju lite småkyligt idag. Men så skönt det var att komma ut, det var ju typ 1v sedan jag var ute på promenad medans Sam sov. Var lite lat förra veckan och stannade inne och donare under hans sovtid och gick ut en stund senare när han var vaken, men det är ju inte motion i samma bemärkelse.

NU skall det stoppas i den 3e maskinen tvätt, det är guld med egen maskin. Och sedan pyssla med lite tavlor och gosa med katterna. Snart vaknar nog älsklingen och då är det mellis och bus som gäller.

Skönt med en dag hemma idag, har varit massa farande senaste veckorna och det var kanske därför jag var så trött imorse att sambon fick gå upp och leka med Sam tills han åkte till jobbet vid 08. Det är lyx som vi tackar för.  Jag måste ju lära mig att lägga mig innan midnatt annars är det klart man inte orkar upp vid 06.45.

Vad har ni för er idag?

Kommentarer
Postat av: mina

God eftermiddag..Ja nu börjar det närma sig & allt kan ske vilken dag som helst nu..Ska bli så mysigt..Jodå jag känner av hur kroppen jobbar på det då & då--Hoppas att allt är bra med dig..skönt med promenad denna dag..Ha en skön tisdag.kram

2009-12-08 @ 15:31:20
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0