Evening.

Gokväll och gäsp. Jag är trött och skall snart slå igen mina sköna gröna. Men jag måste bara... som Alfons Åberg brukar säga. Sambon lockar mig med en påse karamellkungens här bredvid så än kan jag inte gå och sova. :P

Sam sover sedan flera timmar tillbaka i sitt fina rum. Han är så busig, han ville sitta på köksbordet när jag och A fikade innan idag. Och så ville han såklart visa sitt rum och alla leksaker. och så backade han ut och skulle smita och busa när vi satt där inne.. haha backa ut, det såg så kul ut. :)

Hade trevliga fikatimmar och tjejbabbel, och A har ju bara en såå fin bakelsejacka. Hur snygg som helst. Själv får man väl ha sin Everestjacka eller peakjackan. Fast vill jag klä upp mig så blir det Sthmjackan från Mq, som såklart inte kan mätas med hennes från Idas. :) Hur som helst så fikade vi och busade att jag var så upptagen att jag tom glömde maten till oss vuxna, men som tur var var sambon o råkade storhandla på 2000 så det blev två snabba pizzor i ugn. Det slank ner det med. *Gulp*

Nu blir det soffläge, och det läget gillas just nu. Men först kolla till Sam.
Förresten, Iphone, är sugen... är de bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0