Gäspigt värre.

Gomorron!
Min stora fråga varje morgon. Varför är jag så seg och trött jämt? Trots att jag sover mellan 22-06.30. Vad är det för fel med mig, hur mycket sömn kräver jag egentligen? Tur det finns te, och att man har en busig lillgrabb som är på gott humör på morgonkvisten. Han är som min sol i denna mörka vintermorgon. För hur mörkt kan det vara egentligen? HUr som... det ligger lite vitt på marken nu och det ser ju bara så mysigt ut. Jag skulle velat ha en pulka här hemma nu så man kunde åka lite.

Dagen idag lutar åt babysim, det är öppet för allmänheten och det verkar ju hur kul som helst att åka och bada. Speciellt eftersom Sam bara älskar att plaska omkring. Sötnosen!

Vad skall ni hitta på idag?


Upd 10.30 Inget badhus idag, skall dit med en kompis imorrn istället. Åker på förmiddagen innan sovstund, det är bättre då båda barnen är mer på G och busiga då. Vad roligt att bada.
NU äts det här, Sam säger Mmmm hela tiden, han älskar verkligen kycklingkorv, pasta, majs och ärtor! Älsklingen... mammas mat är tydligen uppskattad haha, ja verklige mammas, eller kanske mamma scans snarare idag. Ikväll blir det ordentligt lagad mat... ibland blir det så på måndagar.. hann inte riktigt stå med långkok nu när prinsen var hungrig.

Det snöar ute... dags att ta itu med dagen.

Kommentarer
Postat av: Den där Elin & Familj

Tror allt gick på 7 nånting... under 8 iallfall =)

Massa kanppar och inställningar att lära sig =P



Missade träffen igår, haha ,var så mkt me kamern o luciatåg idag o allt =P

2009-12-14 @ 10:41:33
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Hallå.

Jo nu är jag lite trött .. nu börjar magen bli stor och tung - men inte som sist och det kan man ju tacka gudarna för.

Haha.



När ska sammisen börja dagis föresten? =) Kram

2009-12-14 @ 11:10:49
URL: http://www.alltfforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0