Girls night out.

Wehooo vilken kv'll det var ig[r. Riktigt kul!
Hade extremt bra platser p[ Idol och satt n'ra b[de jury och scen. Ja Andreas Carlsson 'r lika snygg i verkligheten som p[ teve om n[gon undrar hehe. Och det var riktigt nice st'mning. I pausen gick vi och tog ett glas r;tt som vi n'stan fick l'mna halva f;r att programmet b;rjade igen. Erik var en bra vinnare, och det m'rktes p[ plats att m[nga hejade p[ honom. Jag gillar Calle med och gillade hans version av vinnarl[ten. Han har en mysig r;st.

Om ni undrar s[ 'r det n[got konstig med mitt tangentbord som jag skall ta tag i snart.

Efter[t tog vi oss in till stan och f;rs;kte komma in p[ Cafeet, men det ruckade ju inte p[ sig p[ bra l'nge s[ d[ best'mde vi oss f;r att g[ vidare. Det blev sturecompaniet! PErfekt st'lle med grym musik s[ det blev dansande nonstop i ;ver tre timmar innan vi lite sm[tt ins[g att vi kanske eventuellt skulle dra oss hem[t, det 'r ju en dag imorrn ocks[... eller n[tt. N'r man var iv'g 'r det ju l'tt att gl;mma att man inte l'ngre kan sova hela dagen haha.

Tog en taxi 400 sp'nn hem! Svindyrt och sambon surar nog fortfarande ;ver att jag tog en taxi som kostade s[ mycket, ni vet karlar! haha.

Jag kom hem och kastade av mig skorna, lyckades tv'tta av mig sminket faktiskt..  och s[klart borsta t'nderna. Det m[ste man ju g;ra oavsett hur tr;tt eller snurrig man 'r!

Sam sover p[ ballisen nu och jag 'r lite sugen p[ julmarknad, f[r se vad det blir.



Me and G at sture!


You dont forget THIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0