Glöggkväll

Hej kära ni! Nyss hemkommen från en glöggkväll med tjejerna. A bjöd på jättegod apelsinglögg, gröt, skinka och allt annat smaskigt. Det var supermysigt i deras finfina lägenhet med sådana djupa fönster som jag älskar.
Men vad jag älskar ännu ännu mer är att komma hem till min fina familj och bara känna lugnet och myset.
Sam och pappsen hade varit ute och strosat, mysigt. Jag är ju lite seg, vill gärna inte vara från Sam -så är kanske alla mammor. Men ibland måste man ju faktiskt ge lite pappa och son tid med, det är ju kul för alla parter. Så nu har jag varit i väg nog för ett bra tag. Men det var verkligen trevligt.



Nu skall vi äta god mat som sambon överraskar mig med och se Johan Falk.
Mina öron är kalla och fryser. Brr vad kallt det var ute nu, och utan mössa hur kunde jag glömma den?


Trevlig kväll!

Ps fortsätt tävla, 3 dagar kvar av kalendertävlingen nu som ni hittar lite längre ner Ds

Kommentarer
Postat av: Linda

ja fy fasiken vad störigt. du får skruva upp volymen och sätta igång vibrationen.

;.)

kram

2009-12-13 @ 23:35:54
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0