Graviditetshy=en dröm.

Det ÄR sant att hyn blir skimrande och vacker under graviditeten! Och jag som tycker att jag har dålig hy nu, med småfinnar på hakan saknar verkligen min hy som jag hade under och efter graviditeten. Den var ljuvlig i min-hys-ögon-mätt. Men det borde finnas andra knep för en bra hy än en graviditet? Vad kan man göra mot sådana små skavanker på hakan? Jag gillar dem inte och stör mig på dem dagligen. Jag använder Dermalogicas krämer, vilka sägs vara bra. Kanske bara så att det är en hormonell obalans? Hur som är jag less på att inte ha en askungehy som typ alla andra. Men man kan inte få allt här i världen. Var ju såklart Sams skönhet som gav min hy lyster när han låg och sparkade i magen!


Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Tusen tack för grattis kommentaren vi fick på våran ettårsdag!

Kram

2009-12-02 @ 22:11:41
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

hejsan var med och tävla om 3 valfria namnnappar med valfri text i min blogg!

2009-12-03 @ 14:42:31
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0