Juledress till bebbe.

Det börjar ju förresten bli hög att hitta julkläder till Sam. Och inte minst tomtedress eller något fint att göra julkort av att skicka ut till nära och kära. Det är ju ett måste. De förra året blev så himelskt fina att jag svimmar. Sötaste sötaste tomten. och tomtenissen lär ju inte bli mindre söt i år! Hujedamig vad han gör mig lycklig!
Men vart kan man hitta söta dresser till så små? Och en massa röda kläder måste köpas. Jag älskar rött på barn och på pojkar är det så fint tycker jag. (Ja på tjejer med såklart). Sambon kör ju på blå/grå-stucket. Jag menar fall i fall man inte ser att det är en pojke;) Haha.

Denna söta röda pojken när han var 12 dagar gammal i rött och julefint!<3

Skall ni göra julkort på era små sötingar?

Byxorna Sam har där är min favorit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0