Julstress.

Håller på att packa så gott det går med en liten pluttis som plockar fram allt igen;)
Just nu har vi ett mellisbreak och äter apelsin som är Sams stora favorit!
Jag hann med att få ner kläder och lite saker jag måste ha med ner, och har packat ner klapparna både inslagna och inte i en stor sopsäck så inte Sam skall hitta dem:)

Så mycket är fixat, och städning hade vi en stor en igår, så grunden är städad, men har lite småfix som tvätt och så innan vi åker sen!

Tänk att denna veckan är det julafton! Sams andra julafton! Så coolt, och min 28onde, tänk att jag är lika barnslig fortfarande och älskar klappar!:)

Hoppas ni har det bra i era stugor, det är ju underbart med en vit jul för en gångs skull!


Om jag är lite off under juldagarna så vet ni att jag firar jul!;) Men det gör väl alla?

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha en mysig jul!

Massa kramar

2009-12-22 @ 12:57:41
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0