lusseballs.

Det bakar lusseballs här hemma nu. Och under tiden de är på jäsning så sitter jag här och jäser framför datorn. Softsish! Och jag fixar äver med lite av Sams första saker, eller böcker som jag skriver i och Sams pappa. Vår första bok som mamma/pappa, Barnets första bok. Graviditetstestet, numret barn och mamma har på Fl. Mm. Det är fet NOSTALGI att sitta och fixa med dessa saker, man nästan snyftar ner i boxen över hur urgulligt allt är! Och det värsta av allt är nog att tiden går fortare än fortast vilket ger mig ångest. även om det inte är många timmar jag varit ifrån Sam så har ju hans pappa ett jobb att sköta, vilket är ganska så krävande, så han har ju missat en hel del. men det gör ju den som jobbar och jag som är egoistisk i frågan skulle ju inte vilja byta ut denna tiden för en miljon kronor ens. Varje förälder slåss väl för att få vara hemma med sitt barn. Men pappsen skall vara hemma med Sam länge under sommaren och en bit in på hösten 2010 det kommer bli great för dem. och jag hoppas kunna ta lite semester då (läs mycket) och vara hemma med familjen. Barn är bara barn så kort tid och det vill jag tamejtusan inte missa många sekunder av så ä dä!

Nu åter till min lilla box.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Annah - blivande tvåbarnsmamma

Nä vi kommer att "tjuvkika" denna gång med :)

Alldeles för nyfiken av mej ;)

2009-12-07 @ 21:19:33
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Vilken fin blogg=)

2009-12-07 @ 21:25:44
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: Carolina - Vinn ekotofflor från Ecoloco i min Julkalender idag!

Gott med lussebullar!

2009-12-08 @ 12:21:38
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0