Onsdag.

Gokväll! Skall snart hoppa i ett varmt och skönt bad tänkte jag, det blir ju extra mysigt när det är så kallt utomhus. Brrr. Men så mysigt, och mera julkänsla. Det var verkligen så skönt att strosa kring sjön idag.
Dagarna g¨år så snabbt, och imorrn är det redan torsdag. Vart tar veckorna vägen, kan de sakta ner lite tack?
Imorrn skall sambon på julfest efter jobb så jag har dealat till att han tar Sam på morgonen innan jobb så han hinner träffa honom lite. Eller ur mina ögon också, att jag hinner få lite längre sovmorgon hihi. Fast han brukar ta honom en 45 min på morgonen innan han börjar jobba, då får de lite egen tid och jag får slumra en stund till. Perfekt!

Imorrn kommer nog en kompis hit, och mitt gudbarn! och gör de inte det så skall jag försöka ha bilen hemma så vi kan åka och fixa lite till julklappar, det är så skönt att göra det tidigt när ingen annan är där och trängs. Sedan hade jag behövs reklamera ramen och hämta en ny så jag kan få upp de fina fotavtrycken någon gång.

Nej som sagt, lite tid i badkaret och lite rosa bubbelbad, sköna hem och glamour i soffan bredvid sambon och sedan skall vi nog spela Mario Bros. Perfekt!

Sam sov förresten mellan 19.30 -06 i sitt rum inatt, han sover verkligen så bra (ja så s´kall man väl inte säga) men hoppas det håller i sig. Det är så mycket bus och aktiviteter om dagarna att han är nog i stort behov av sina nattimmar som han får då!

Också frågan då: tips på grönsaker och så som man lätt kan fixa till maten? Vad brukar in ge? Jag är inne på majs, ärtor, tomat och broccoli, ngt mera som jag missat?

Och en bild från 5 dagar innan älsklingen kom till oss. Snacka om sprickfärdig!


Kommentarer
Postat av: Malin

Finmagen:) Men du, du slapp bristningar va? Har du något knep?? Jag har inga än men jasg smörjer med oljor och krämer:)

2009-12-07 @ 12:43:02
URL: http://malinisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0