Pappabus.

Gokväll, soffan hos er med? Visst är det skönt. Vad skulle man göra utan soffan och sängen? Tänk de som får sova på golvet, brr. Stackarna. Jag sitter här med Aladdinasken som jag fick av sambon i namnsdagspresent i torsdags. Sötast! Och undrar vart bevarajulen-nyheten är någonstans? Skulle det inte tillkomma ngn ny?
Har ju en sötsaksdag i veckan nu, och eftersom det inte blev direkt massa sötsaker igår så tar jag det idag denna helgen, haha för man kan ju absolut inte nöja sig med lite gott och blandat en dag, det räknas ju inte. Eller hur?

Sam är världens sötaste. Ikväll satte jag på honom mina högskaftade stövlar med klack, de nådde ändå upp till rumpan på honom och han tyckte det var så kul att ha mina skor på sig. Hoho sötnisse. Men att gå med dem, haha det gick inte. Har en bild, men den vill att jag skall radera en massa om jag skall kunna skicka upp den. Så där sprack det, just nu iaf i dettazoombietillståndjagbefinnermigjustnu.

Marknade var jättemysig, massa tomtar, luciatåg och tända ljus som Sam tycker var så kul att spana på, det och hundar som gick förbi förståss. Var ju massa som pratade med honom och han såg lite skeptisk ut, det är bra man skall vara det mot främlingar:P Traskade nog omkring i 2h, Sam älskar att gå själv i sin tjocka overall och söta skor. Och han är riktigt stabil, springer om kring som bara den. Vi avslutade en stund vid lekparken där, en ny och söt liten lekpark. Julmarknad är verkligen mys.

Nu hoppas vi att snön håller i sig, för isf så åker vi och köper en babypulka till S imorrn och åker runt i. Vem vet, kanske mamsen testar backen som är lite brant? Inte omöjligt.;)

NU skall jag myspysa vidare... tänkte bara visa en bild med så mycket känslor och glädje för mig. Det finns inget som är så mys som när pappsenochsam myser och busar. Det är ngt speciellt mellan barn och deras pappor, iaf ut mammors synvinkel, håller ni inte med?

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Nina ♡

åå ja önskar!!! jag är inte gravid.. vet faktiskt inte varför ja e så förbannat trött. jag är verkligen hysteriskt trött. måste väl gå till läkarn snart å kolla om ja har brist på något. för jag känner mig helt slut. idag sov ja till nästan 12. men ändå vakna helt sjukt trött. å ögonen ville inte ens öppna. å så va piggna ja till å så va ja trött igen kl 18.löjligt..



när ska du på skidsemester? låter skoj :D

2009-12-12 @ 22:15:59
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0