Piggare n väntat.

Gomorrn.
Är piggare än vad jag borde vara med tanke på att Sam är så snorig, ja ni vet ju hur bra man sover när man är snorig. Dock har han sovit ganska så bra iaf... iaf hela tiden mellan 02.30 och 07 det är helt ok för att vara snorig. Men även om han sov så kände jag mig lite ur form och kunde inte sova pga det så bra. Sen var ju sambon ute med och skicka sms stup i kvarten... och när jag får sms då måste jag kolla direkt även om jag håller på att somna till. Så detta höll mig vaken även här. Men de verkar ha haft en kul utekväll och Prinsessan Madeleine var också på samma ställe, skoj att se henne irl.

Kan slå vad om att hon är tusen gånger snyggare än mig just nu, mitt hår är rufsigt och ja ni vet, så som man ser ut när man inte sovit så bra och känt sig fluffig i huvudet.

Men nu skall vi börja denna dagen med... är piggare än väntat,

CIao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0