Pratar med mig själv.

Jag har en svårighet: nämligen att vara tyst ett längre tag. Så vad gör man då sambon inte är hemma och lilleman sover? Jo pratar med katterna, and they like it!:) Skönt att veta att ngn lyssnar!;)

Nu är 6 paket inslagna till Sam. Katterna tyckte det var kul att bita i snöret. Jag är nöjd med pappret och dekorationen, det ÄR viktigt att det blir fint inslaget såklart. Ingen riktigt jul utan finfina inslagda klappar.  Och härliga släkten och vännerna samlade kring Kalle Anka och god mat. Det är älskade härliga julen det!<3

Nu skall jag krypa ner, mina fötter är isbitar eftersom det är så kallt här på golvet. Brr. Inte ens massa varmt vatten hjälpte. EN varm säng blir nog perfekt det.

Nattie.

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha jag pratar också med katterna =)



jo han får mest ersättning nu! det blir ju så, när man väl ger upp amningen så sinar det ju ganska fort. Så nu är jag nog inne på de allra sista dagarna och sen blir det bara ersättning!



kram

2009-12-04 @ 12:16:31
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0