Pulkrace.

Hoho snart är det jul och Sams andra julafton. Första julen låg han och sov i vagnen när tomten delade ut klapparna. I år kommer han nog inte att göra det om jag känner min son rätt.  Då kommer han nog vara med och slåss om klapparna och tomtens uppmärksamhet, om han inte blir rädd för honom villsäga.
Sam har redan en massa julklappar och fler lär det ju bli när hans pappa går lös med stora plånboken, min är ganksa så liten nu faktiskt. Iaf efter en hel del klappar, mat ute och allt man skall betala.

I förmiddags tog jag ut Sam, mig själv, pulkan och lammskinnet som han skulle sitta på så rumpan höll sig varm!
Vi var ute knappt en timme, jag drog och Sam åkte med. Han tyckte det var kul! Han undrade nog vad det var för ufo som landat under hans rumpa. Efter hans tupplur så skall vi ut igen tror jag och åka i pulkabacken. Jag åker bakom och håller honom i en liten backe... det kan nog bli spännande. Annars blir det att jag drar pulkan det är ju mys det med. Synd man inte minns när man var sådär liten och mamma o pappa drog mig i pulkan. Mys.

Ikväll avslutas kalendertävlingen. Ni kan tävla fram tills 19!

Kommentarer
Postat av: Nina

va mest till min vän =)

ska nog beställa en åt henne iaf..

hon e värd en sån..



kommer in sen. ska försöka lägga t..

2009-12-16 @ 19:39:11
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0