Rent hem och flera klappar till samlingen.

Precis lagom tills vi skulle iväg så knackade två dammsugsgrabbar på hos oss. De ville komma in och demonstrera sin 13000 kr dammsugare. Oh ja visst tänkte jag, skit bra då kan de städa av lite eftersom jag ännu inte hunnit dammsuga idag. Sagt och gjort. Jag njöt när han stod och fixade både soffan och mattan. Och jag som trodde jag hade rent. Puh! 13000kr manicken kanske inte var så kass iaf. Men nja ingen fina julklapp att fixa nu inför juletider. Och inte ens sedan heller, SÅ jäkla kul är det ju inte att städa trots allt. Kankse en julklapp till svärmor som älskar att städa?;)
Nå efter att ha lämnat sambon på jobbet så somnade S i bilen och vi körde mot kungens för att köpa tomtedress till julbilderna som skall skickas ut. Och jess, jag hittade lika fin som förra året, eller likadan rättare sagt fast lite större strlk denna gång!:)

Det och kläder till grabben, och två julklappar. Det blir lite då och då, och i helgen skall vi nog ut igen och kolla. Vill köpa en bobbycar till Sam, men vi får se. Det får ju vara lite rimligt iaf, har ju redan köpt massa. Men det är ju så kul. Dock glömmer man lätt bort att det är en hel del andra som med skall få lite klappar. Men det lutar åt en sådan och mega blocks. Lets se vad sambon tycker.

gn                   nh <------ Sam gästbloggar!

Nej nu skall vi fixa lite med korten, se om jag får till det och om jag har en samarbetsvillig bebbe!

Kommentarer
Postat av: Denice- Hampus mamma

hehe tack!!



Vi har fixat handbromsen på bilen och köpt en ny nappflaska samt en body "my first christmas" Sen har vi städat lite!



Jag vet faktiskt inte vad han ska få, han kmr garanterat få en lära-gå-vagn av hans mormor&morfar..

funderar på en sån där learing puppy? äsch jag vet faktiskt inte, får bli impuls köp.. :)

2009-12-03 @ 15:45:36
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: Natalie - Maltes mom

hehe för några år sen gick jag runt och försökte sälja dyra dammsugare, glad att den tiden är förbi iaf. Fin blogg. Kika gärna in på min (ny design på gång) Ha d bra!

2009-12-03 @ 20:04:44
URL: http://minndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0