Skansens julmarknad.

Hej. nyss hemkomna från skansens julmarknad som var SÅ mysig. Med snö så kommer ju hela julstämningen. Massa ljus, och massa glöggdoft, julsång och massa gott man köpte med hem och smakade. Sam fick korv med bröd som han gilalr. Och sen fick han gå omkring i snön efter sin 2h tupplur! Vi var där med kompisar det har varit en trevlig dag! Men efter 4h på skansen var vi alla kalla om fötter och händer.

Nu skall det tinas mat, Sam har precis ätit.. sen får vi se vad kvällen har att erbjuda!

Glöm inte tävlingen en bit ner från tryckdig.se

Trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Nina

jhaha vet du vad. vi skulle egentligen till skansen igår. nu blev det inte av. vi va å handla lite klappar å så istället.. men det hade varit mysigt å gå å kollat lite :D



vi har varit tillsammans sen 2004. förlovade oss 2006 och gifte oss 2008.. :D ni då?

2009-12-20 @ 10:25:37
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Så mysigt med julmarknad!!

2009-12-21 @ 11:44:18
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Hallå.

Ja, nu vet jag ju inte om jag har svarat på den här kommentaren. Haha virrpanna!



Okej, mars. Vad skönt ett tag kvar iaf.

Jo våra börjar ju nu i slutet av januari. Jag tror det kommer bli toppen - vi var ju där i förra veckan och ja, jag gick därifrån med ett leende på läpparna.

Jag trodde aldrig jag skulle känna sån lättnad, ett stort tips är verkligen att åka runt och besöka förskolorna innan ni bestämmer er.

För oj, vad man kan bli chockad ibland ;) Haha.

2009-12-21 @ 11:56:19
URL: http://www.alltfforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0